اجتماعیاخبارپیوندهاخبر ویژه
موضوعات داغ

بازدید نماینده مردم شوشتر و گتوند از محل احداث فاز سوم پارک ساحلی گتوند

سهراب گیلانی (نماینده مردم شوشتر و گتوند) از محل احداث فاز سوم پارک ساحلی گتوند بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خوزنما : فاز اول و دوم پارک ساحلی گتوند از دیگر مصوبات سهراب گیلانی با سرعت در حال احداث و فاز سوم پس از رفع مشکل موجود اجرا خواهد شد .

در این بازدید فرماندار محترم شهرستان ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گتوند و اعضای دفتر نماینده مردم وی را همراهی می نمودند .

در پایان این بازدید جلسه ای در سالن ستاد بحران شهرداری شهرستان گتوند برگزار شد و موضوعاتی همچون رفع مشکل محل احداث فاز سوم پارک ساحلی گتوند ، رفع مشکل محل دفع زباله ها و جابجایی آن به مکانی مناسب و محصور نمودن محل فعلی دفع زباله های شهرستان گتوند با دیوارهای از پیش ساخته تا حل شدن این معضل مطرح شد که مورد توجه نماینده مردم و فرماندار محترم قرار گرفت .

سهراب گیلانی در این دیدار اظهار داشت : دیدگاه ما به شهرداران و شوراهای حوزه انتخابیه دیدگاهی کاملا حمایتی میباشد و وظیفه داریم در همه ابعاد به آنها کمک کنیم البته این امر با ارتباط دوطرفه و تعامل و خواست خود شهرداران و اعضای شورا میسر میباشد .

گیلانی در این نشست افزود : اگر بتوانیم از ظرفیت تمام مدیران شهرستان برای رفع مشکلات هر شهر استفاده کنیم همه سود خواهیم برد .

گیلانی در این نشست افزود : ما هرگز در کار شوراها مداخله نکرده و نخواهیم نمود ولی اگر از ما کمکی بخواهند دریغ نمیکنیم کما اینکه این کمک ها و حمایت ها همیشه بوده است .

گیلانی در این نشست ابراز تاسف عمیق خود را از درگذشت رییس فقید شورای شهر گتوند حاج گودرز شاپوری اعلام نمود .

ایشان در ادامه اضافه کرد : بنده هیچگونه برخورد و آشنایی قبلی با آقای حسین زاده شهردار گتوند نداشته ام اما این چند وقت که ایشان را دیده ام متوجه شدم که برای کار کردن در شهرستان گتوند مصمم و با اراده است .

در آخر گیلانی به شهردار و اعضای شورای گتوند توصیه نمود که برای خدمت هرچه بیشتر به مردم شهرستان گتوند در کنار هم و شهردار منتخب خود باشند و از اعلام حمایت کامل خود از شهردار و شورای شهر گتوند خبر داد و گفت به مدد حضرت زهرا (س) در حد توان به شهردار و شورای گتوند جهت خدمت هر چه بیشتر به مردم شریف گتوند کمک خواهم نمود و فرماندار را مثل برادر در کنار خود بدانند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا