اجتماعیاخبارپیوندها

سرپرست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر؛دستگاه سی تی اسکن بیمارستان خاتم الانبیاء در حال تعمیر است

سرپرست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: دستگاه سی‌تی اسکن بیمارستان خاتم الانبیاء که چند هفته ایست از کار افتاده، با تامین اعتبار مورد نیاز در حال تعمیر است و طی روزهای آینده به چرخه خدمت‌رسانی به مردم باز خواهد گشت.

به گزارش خبرنگار خوزنما، احسان هدایت سرپرست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر اظهار کرد: این دستگاه، تنها دستگاه سی‌تی‌ اسکن شهرستان شوشتر است که در دوران کرونا بار زیادی متحمل شده و همین موضوع در فرسودگی آن تاثیر داشته است.

وی افزود: در حال حاضر با تامین اعتبار مورد نیاز در صدد تعمیر آن هستیم و در تلاش هستیم که تعمیر آن بزودی انجام شود و با راه اندازی مجدد، طی روزهای آینده انشاءالله خدمت رسانی به مردم انجام گیرد.

سرپرست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر اضافه کرد: به شهرستان شوشتر ۳ دستگاه سی تی اسکن تعلق می گیرد، یکی به بیمارستان خاتم الانبیا، یک دستگاه به بیمارستان الهادی و دیگری به بخش خصوصی، متاسفانه احداث بخش سی تی اسکن در بیمارستان الهادی بدلیل معارض داشتن زمین این بیمارستان و ممنوعیت ساخت و ساز امکان پذیر نیست.

هدایت در پایان تصریح کرد: امید است جهت رفاه حال بیماران، بیمارستان شهدا (تامین اجتماعی) هرچه زودتر بخش سی تی اسکن خود را راه اندازی کند و به یاری بیمارستان خاتم الانبیا بشتابد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا