اخبارپیوندهاخبر ویژهسیاسی
موضوعات داغ

رئیس جدید سازمان عقیدتی سیاسی ارتش معارفه شد

حجت الاسلام ابراهیم اسماعیلی تکریم و حجت الاسلام عبدالصمد شريف زاده به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خوزنما، امروز ظهر مراسم تکریم و معارفه رئسای قدیم و جدید عقیدتی سیاسی تیپ ۴۵ نیروی مخصوص شوشتر با حضور حجت الاسلام داودی واحد امور روحانیان اداره عقیدتی سیاسی نزاجا و مسئولان کشوری و لشگری در تالار فرهنگ شوشتر برگزار شد.

«حجت الاسلام داودی» رئیس واحد امور روحانیان اداره عقیدتی سیاسی نزاجا ضمن تقدیر از زحمات رئیس سابق عقیدتی سیاسی تیپ ۴۵ نیرو مخصوص شوشتر اظهار کرد: وظیفه عقیدتی ها این است که در پادگان ها دل ها را همچون مرحوم شهید صیاد شیرازی که منموس با قرآن و نماز شب بود نورانی کنند.

وی با اشاره به سخنان امام خامنه ای رهبر معظم رهبری که می‌فرمایید عقیدتی سیاسی ها باید دل ها رو به سمت و سوی خدا سوق بدهند، افزود: وظیفه ذاتی و اصلی فرمانده هان در پادگان ها این است که زمینه رشد، آگاهی و بصیرت را در پادگان ها ایجاد و با برنامه های فرهنگی و اثر گذاری که وجود دارد از این ظرفیت استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین داودی در ادامه بیان کرد: ظرفیت قابل توجه ای در یگان ها وجود دارد امید است با تلاش جهادی، مخلصانه و دلسوزانه به وظیفه ذاتی خودمان به نحوه درست عمل کنیم.

وی با بیان اینکه حمایت و پشتیبانی در یگان ها تعامل خوبی وجود دارد؛ گفت: امروزه با وجود فرمانده هان ولایی وجوان این زمینه بیش از پیش وجود دارد.

وی در پایان یادآور شد: در انتخابات ریاست جمهوری نیروی زمینی ارتش ۹۱ درصد مشارکت داشت.

به گزارش خبرنگار خوزنما؛ در پایان این مراسم از زحمات رئیس سابق عقیدتی سیاسی تیپ ۴۵ نیرو مخصوص شوشتر حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم اسماعیلی تجلیل شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا