اخباراقتصادیپیوندهاخبر ویژهسیاسی
موضوعات داغ

مشکلات صنعتگران شوشتر و گتوند بررسی شد

با دعوت سهراب گیلانی نماینده شوشتر و گتوند نمایندگان ویژه وزارت صمت با حضور در این دو شهرستان از نزدیک، روند پیشرفت و مشکلات صنایع بزرگ و کوچک را بررسی کرده و با مدیران شرکت ها به گفت‌وگو پرداختند.

با دعوت سهراب گیلانی نماینده شوشتر و گتوند، آقایان سید علی تقوی مدیر کل بازرسی و دستیار ویژه وزیر صمت و دکتر تشکینی رئیس موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی وزارت صمت با حضور در این دو شهرستان از نزدیک روند پیشرفت و مشکلات صنایع بزرگ و کوچک را بررسی کرده و با مدیران شرکت ها به گفت‌وگو پرداختند.

سید رضا فاطمی امین وزیر صمت با انتخاب ۵۰ نماینده برای پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی درصدد تهیه طرح پایلوتی برای تمام کشور در مدت ۲ ماه و نیم بوده که سردار گیلانی در دیدار سال ۹۹ با وزیر وقت صمت و پیرو آن برگزاری نشستی با حضور ۴۶ واحد صنعتی در سالن سد گتوند، این طرح را برای واحد های تولیدی شوشتر و گتوند از قبل آماده نمود.

حال با توجه به دیدار روزهای گذشته گیلانی با وزیر صمت، فاطمی امین دو نماینده ویژه جدا از آن ۵۰ نماینده را برای پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی و شهرک های صنعتی شوشتر و گتوند فرستاد.

نمایندگان ویژه وزیر صمت به همراه نظری مدیر کل صمت خوزستان و دیگر مدیران استانی و شهرستانی ضمن گفت و گو با صنعتگران، تصمیمات لازم را اخذ نموده و برای اعطای تسهیلات و پیگیری مشکلات دستورات لازم را در همان ساعت صادر نمودند.

سهراب گیلانی در این دیدار ها با حیاتی برشمردن فعالیت این واحدهای صنعتی گفت : در شرایط فعلی کشور که دولت جدید درصدد حل مشکلات اقتصادی است با ظرفیت های بسیار خوب موجود در شوشتر و گتوند لازم است هرچه سریعتر حمایت های لازم از این واحد ها صورت گیرد تا شاهد اشتغال زایی بسیار خوبی باشیم.

گفتنی است در این برنامه از شرکت لاستیک خوزستان،کاغذ و خمیر دیبای شوشتر، آجر سیکا ،صنایع غذایی بتک، واحد های آسان الکتریک، گل پونه، سبزنام، زیباصنعت، سیمین تاک و اجاق گاز گوتیک ،لوازم یدکی داریون و سایر شرکت ها و واحدهای تولیدی بازدید شد و مدیران این شرکت ها با مسئولین وزارت صمت و اداره کل صمت خوزستان به گفت و گو پرداختند.

منبع: علم جنوب

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا